Blog Listem

21 Ağustos 2010 Cumartesi

kalbim uyursa iyileşir mi ?

Gittigin gunden beri aynı soruyu soruyorum kendime…
Bir gün sen iletine aynı şekilde bunu yazmıştın.
Ben anlam verememiştim neden her şey bu kadar güzelken böyle bir şey yazasın,emindim beni düşünerek yazılmış bir şey değildi.
Ama ben yinede kötü düşünmek istemedim ve şu yorumu yapmıştım ‘ Kalbin uyursa beni nasıl seveceksin,vazmı geçeceksin beni sevmekten’ .Sen hemen ardından arayıp ‘seni seviyorum’ dedin.
O an dünyalar benimdi..
Hiçbir şey keyfimi bozamazdı.
Nerden bilebilirdim bi kaç gün sonra o beni seven adamın o kadar değişeceğini..
Şimdi daha iyi anlıyorum..
Öyle hemen kapılmamak gerekmiş..
Aslında inanmazdım ben aşka,sevmek felan yok ya yok işte adam gibi sevebileceğin biri deyip duvarlar örmüştüm kendime,öyle de daha iyiydim ya..
Ama sonra birden sen çıktın..
Piyango gibi bişiydin.
Güzeldin,iyiydin sevebilirim işte dedim hayatımda ilk defa..
Sonra sana inandım,güvendim ..
İnanmaz olaydım…
Hiçbirşey yokken,hiçbir şey söylemeden biranda kayboldun..
Sonra ben senden vazgeçtim..
Ama bir şeyler eksik,canım yanıyo..
Şimdi soruyorum sana söyle hadi kalbim uyursa iyileşir mi ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder