Blog Listem

29 Ağustos 2010 Pazar

'Bazen vazgeçmek gerekir - miş'

Aşk; sanki biraz risk almak gibi…

Sonunu asla bilemeyeceğin bir yolda durmadan ilerlemek gibi…

Bazılarımız korkarak, bazılarımız çok cesur, kendinden emin atar o adımları

Sözler verilir yerine getirilemeyecek…

Mutlusunuzdur, öyle de devam edeceğine inanırsınız.

Sevgi sözcükleri bakarsınız ki bir süre sonra yerini yalanlara bırakıverir.



Ben hiç aşık olmadım

Evet ama sevdim…

Belki de sevdiğimi sandım orasını bilemem ama canım yandı…

Aşkın hep ‘muhteşem’ bir şey olduğunu duyarak geçirdiğim hayatım da anladım ki ‘aşk’ karşılıklı olduğunda muhteşem olabilecekti ancak…

O yüzden asla zorlamamak gerektiğini de öğrendim…

Hani hep kaçan kovalanır hesabı…

Bazen vazgeçebilmek de gerekiyormuş.



Zamanın her şeye ilaç olacağına inanmak istiyorum artık…

Şimdi tekrar mutlu olabilmenin yollarını aramak istiyorum…

Şimdi yine eskisi gibi içten gülebilmek istiyorum…

Şimdi yine yanımda dostlarımı istiyorum…



Şimdi bir tek seni istemiyorum!

Evet artık senden vazgeçiyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder