Blog Listem

5 Ekim 2010 Salı

'Sen'

Her ayrılık bana seni hatırlatıyor...
Her acı,her gözyaşı ...
Sonra özlemlerim,bekleyişlerim ...
Hep sonunda sen varsın.

Bir tek başkalarına sarıldığım zamanlarda seni çıkarmaya çalışıyorum aklımdan,biliyorum sana sarıldığım gibi kimseye aynı duyguyla sarılamıcam.
Öperken aynı heyecanı yaşamıcam ve kimseyi seni sevdiğim kadar çok sevmicem...

Dün arkadaşımla sohpet ederken 'zaten senin aklın Mikail'de' dedi de inkar edemedim.
Evet sende!
Hiç gitmiyecekmişsin gibi sanki,korkuyorum bitireceksin beni diye...

Sonra 'şimdi dönse,ellerinde çiçekler affet beni dese.Affetmiyecek misin?' dedi 'Gelmez ki' dedim...
'Ya gelirse ? Affediceksin demi ?' dedi cevap veremedim...
Daha sonra devam etti...
'Hep onlar istediğinde devam edebiliyoruz ilişkiye,biz barışmak istediğimizde hiçbir önemi yok.Onlar geri dönüyo ve bizde kabul ediyoruz!'

Çok doğruydu söyledikleri ilk defa ...

Eğer geri dönersen birgün biliyorum bende affedicem seni,sormadan,sorgulamadan neden gittiğini,neden vazgeçtiğini ?

Çünkü seni çok özledim Mikail...
Çünkü onu çok özledim ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder