Blog Listem

8 Eylül 2010 Çarşamba

'Bayramlar'

Daha o gece heyecan sarardı, uyuyamazdım sabaha kadar…

Biran önce sabah olsa da sevdiklerimin bayramını kutlasam, gezsem isterdim…

Buda her şey gibi eski de kaldı,

Büyüdükçe insanların gerçek yüzlerini gördüm,soğudum..

Bazen onlardan,bazen kendimden…

Artık eskisi gibi heyecan vermiyor bayramlar…

Bütün gece o heyecanı hissetmiyorum,sabahın köründe kalkıp hazırlanmıyorum…

Sonra gidecek pek de kimsem kalmadı…

Evde zaten kimsenin yüzü gülmüyor,babam bayram boyunca yatıcam,

Kapıda ki zili çıkartın diyor…

Söylemek istiyorum tutuyorum kendimi…

Sanki kim geliyor birkaç insandan başka !

Durum o ki kimse de artık o eski heyecan kalmadı…

Dost da kalmadı…

Aile de kalmadı…


Herkese şimdiden ailenizle huzurlu,mutlu bir bayram diliyorum..Bende olmayan şeyi sizin için diliyorum ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder